صفحه فرود چیست؟
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت زمانی که من برای اولی بار کلمه «ورقه فرود» را شنیدم، تصور کردم که همه صفحه های وب در اصل صفحه ها فرود می‌باشند (زیرا وارد تمام صفحه ها می‌شویم)، درست است؟ اشتباه می باشد! برای اینکه یک صفحه در سیرتکامل‌بندی «صفحه های فرود» قرار گیرد، می بایست از یک کاغذ دیگر بوسیله لینک دعوت به آن کاغذ وارد شویم. فرقی نمی‌کند که این کاغذ هر نوع از آگهی تبلیغاتی گوگل باشد (جستجو، نمایش و غیره)، یک تبلیغات باهزینه در رخ‌بوک، اینستاگرام و غیره، یا یک تبلیغات ایمیلی باشد. برای اینکه یک ورقه به معنای واقعی در دنیای بازاریابی در سیرتکامل صفحات فرود طبقه‌بندی شود، باید انتقالاتی صورت پذیرد که باعث شود آن شخص وارد یک کاغذ نو دیگر شود. Unbounce این موضوع را به زیبایی بیان می‌نماید: «در بازاریابی دیجیتال، یک صفحه فرود در اصل یک برگه وب جداگانه است که بطور خاص برای اهداف بازاریابی یا کمپین تبلیغاتی ایجاد شده است».

حال حاضر که دقیقاً معنای صفحات فرود را متوجه شدیم، بسیار مهم می باشد در نظر داشته باشیم که هزاران صفحه فرود بد و نامناسب موجود است. در حقیقت، فقط 22 درصد از کسب‌وکارها از نرخ تبدیلات صفحات فرودشان راضی می باشند. اگر لندینگ پیج جذاب ندارید، پس طبیعتاً نرخ تبدیلات شما هم بالا نیست. به‌دنبال به 17 لندینگ پیج جذاب اشاره شده است که می توانید از آنها الهام بگیرید و نرخ تبدیلات خود را افزایش دهید.

Sandals Honeymoons
من پیرو ایده‌های ماه عسل بودم و زمانی که در گوگل جستجو میکردم ناگهان با این صفحه روبرو شدم. این صفحه به عوارض زیادی بسیار دلچسب بود. نخستین از همه این که به انسان‌ها نگاه کنید، آیا بهتر از این هم می‌توانستند باشند؟

با این حالا هرچند این برگه چند فعالیت دیدنی انجام داده می باشد: تصاویر اغواکننده، سیگنال‌های معتمد با علائم سرشناس و محبوب که از منابع خارجی دریافت می‌نمایند و دکمه CTA پر‌نور ولی نه بسیار واضح.

همان‌طور که به سمت زیر صفحه رفتم، مدام ذیل تاثیر جذابیت‌های دیگر ورقه قرار می‌گرفتم. این ورقه فرود همچنین شامل موردها بیشتر و هدایای رایگانی در بسته ماه عسل نیز بود.

براین اساس شما به چه شکل می توانید از تمام گزینه‌های خوب و دیدنی در این کاغذ ایده بگیرید و آنان را وارد لندینگ پیج جذاب خود فرمایید؟

از تصاویر «جالب» و متقاعد کننده با مردم استفاده فرمائید!
اطمینان حاصل کنید که CTA شما در بالای صفحه جای دارد ولی بیش از حد چشمک نمی‌زند.
نظرهای برتر از افراد سرشناس را به مراد ساخت اعتماد در برگه خود بگذارید.
اطمینان نتایج نمایید که یک توصیه «رایگان» در ورقه خود برای وسوسه کردن افراد جدید دارید.
Instacart
چه کسی از رفتن به مغازه سبزی فروشی خسته نمیشود؟ در حیث بگیرید که شما به دنبال خرید سبزیجات می‌باشید ولی به نظر می‌رسد که کارهای فرزندان شما بسیار زیاد است پس شما آغاز می‌کنید به جستجوی ارسال مجانی سبزیجات و ناگهان با این برگه روبرو می‌شوید که نوشته‌ای بر روی صفحه کامپیوتر شما ظاهر میگردد که بیان می‌نماید صیفی جات شما قادر است کمتر از یک ساعت به در خانه شما ارسال شود. چه کسی این خرید را انجام نمی‌دهد؟

لندینگ پیج دیدنی
لندینگ پیج دیدنی

لندینگ پیج جالب
لندینگ پیج جالب

عوارض بسیاری موجود است که کارامد بودن این صفحه را اثبات کنند. اولیه از همگی این که پیش‌مورد دیدنی، مرتبط و گرافیکی دارد؛ دوم اینکه بلافاصله مخاطب را با دکمه CTA وسوسه مینماید تا خرید خود را انجام دهد. صفحه های فرود معمولاً دارای تعدادی CTA، دکمه یا مسیرهای دیگر به خواسته تسهیل در سوی‌یابی می باشند. هرچند که این طراحی بسیار ساده و قابل اجرا می باشد. صرفا کافی می باشد تا یک پیش‌قضیه عالی و گرافیکی طراحی کنید و آن گاه از یک نوشته CTA که در کاغذ ظاهر میشود به کارگیری کنید تا مخاطب را قبلی از اینکه به دیگر قسمت‌های صفحه شما برود، تشویق به خرید فرمائید.

لوله‌کشی و گرمایش GEM
بیایید در نظر بگیریم که شما به خدمات لوله‌کشی، گرمایشی یا دیگر امداد‌های برقی نیازمند هستید. در شرایطی مانند این لحظه، شما دیگر وقت این را ندارید که به بررسی جزئیات یک برگه فرود پیچیده بپردازید. به همین استدلال صفحه فرود GEM بسیار مفید است. در حالی که جواب مثبت است، هنوز هم لازم است که از حیث سربرگ‌ها و دیگر مکان‌ها برای جهت‌یابی کارهای بیشتری صورت پذیرد، بهترین و دیدنی‌ترین دلیل در برگه فرود شما این می باشد که بسیار دعوت‌کننده باشد و در طول نیاز می‌اقتدار به راحتی با آن ارتباط برقرار کرد.

لندینگ پیج جذاب
لندینگ پیج جذاب

برای این که صفحه ها فرود شما هم به همان اندازه کارآمد باشد، از زبانی معمولی، جذب کننده و واضح به کار گیری فرمائید. همچنین، از این موضوع اطمینان حاصل کنید که دامنه گسترده مخاطبین متنوع خود را نیز در حیث می گیرید. در حالی که شما ممکن است یک جامعه هدف یگانه را مدنظر داشته باشید، حتماً مطلع میباشید که هر فردی که از سایت شما بازدید می‌نماید دارای شخصیت متفاوتی است و ممکن است یک شیوه ارتباطی متفاوت را ترجیح دهد. به این ترتیب، در صورتی می‌خواهید که بازدیدکنندگان از وبسایت شما استقبال کنند، بسیار مهم است که گزینه‌های مختلفی را ارائه دهید.

Solarwinds به نرم‌افزارهای میز کمک میکنند
بیایید با هم صادق باشیم، فروختن نرم‌افزار معمولاً «باحال و جالب» نیست. همگی ما این قضیه را در شرکت WordStream به خیر میدانیم. به همین استدلال ساختن یک لندینگ پیج جذاب دقیقاً راه‌حل انجام عمل می باشد! Solarwinds در رابطه با این آیتم یک کار بسیار جالب انجام داده می باشد.

لندینگ پیج جذاب
لندینگ پیج جالب

این‌ها دلایلی هستند که باعث کارآمدی ورقه فرود می شوند:

متن آن کوتاه، دلنشین و واضح می باشد.
این کپی در قالب یک لیست مرتب شده است که سبب شعور راحت آن می شود.
یک دکمه واضح دعوت به عمل وجود دارد.
این CTA یک توصیه بدون‌پول است!
در زیر برگه از لگوهای برند‌های مشهور دیگری مستعمل است که از همین نرم‌افزار استفاده کرده‌اند.
بنابراین شما چگونه می توانید از این برند الهام بگیرید؟ به مورد ها ذکر شده در بالا توجه کنید و از آن‌ها در ورقه فرود دیدنی و جالب آینده خود استعمال فرمائید.

HelloFresh
HelloFresh با یک توصیه منحصر به کل آیتم صفحه فرود رویکردی عالی می‌بخشد. به جای‌اینکه بسیار بی باک و صرفا به تاءمل فروش باشد، HelloFresh کاربران نو را به وسیله پیوند دادن آن ها با متن‌های وبلاگ قانع‌کننده هیجان‌زده می کند. یک آیتم جالب دیگر راجع به این کاغذ فرود وسوسه «پیشنهاد ویژه» آن می باشد. از این تکنیک در صفحه فرود خود استفاده نمایید زیرا پیشنهادات ویژه صد رد صدً جالب می باشند!

لندینگ پیج جالب
لندینگ پیج جذاب

freshsales
هیچ شخصی نگفت: «با نرم‌افزار مدیر تماس بگیرید. چقدر جالب می باشد!»

خوشبختانه، Freshsales به نه می‌داند که چه‌گونه با منش درگیر کننده 360 مرتبه خود، بازدیدکنندگان خود را بسیار خوشحال کند. ورقه فرود ذیل از استراتژی متن مرتب، قانع‌کننده و پر‌نور به کارگیری می‌نماید اما از یک عنصر تصویری درگیر‌کننده نیز به کارگیری می‌نماید. نکته جالب دیگر در مورد برگه فرود Freshsales ، گزینه CTA رایگان آن ها است. به خیال و خاطر داشته باشید چیزهای بدون‌پول همیشه جذاب هستند.

لندینگ پیج دیدنی
لندینگ پیج جالب

طراحی وب سایت
فرق ندارد که یک فروشگاه آنلاین بخواهید؛ یا یک وب‌وبسایت شرکتی یا.... در‌صورتی‌که تصمیم گرفته‌اید که یک وب‌وب سایت کارآمد، به‌روز، زیبا، پرسرعت و دارای پشتیبانی مناسب داشته باشید؛ ما در دپارتمان طراحی وب سایت‌وب سایت نوین مارکتینگ، این ویژگی‌ها را با تعرفه‌ای بسیار مناسب در اختیارتان نهاده‌ایم.

اطلاعات اضافه
Wistia
ممکن است من کمی مغرضانه صحبت کنم زیرا پیش از اینً برای شرکت پلتفرم ویدیویی Wistia کار کردم، البته باید قبول فرمائید که این طراحی لندینگ پیج جذاب است! موردها زیر را باز‌بینی فرمائید. موردها اصلی جالبی که در رابطه با آن موجود است عبارتند از:

طراحی صاف و معمولی
رنگ‌های خاص و قشنگ
متن عادی و واضح
بانک پولی دوست‌داشتنی به طور خوک
عدم وجود CTA در ابتدا (باعث فشار کمتری می‌شود)


لندینگ پیج جذاب
لندینگ پیج جالب

آنگاه همان‌طور که به سمت ذیل ورقه حرکت میکنید، شما دکمه واضح دعوت به فعالیت را میبینید که بیانگر این مورد می باشد که برای ثبت‌نام احتیاجی به مدارک شناسایی ندارید. تا به شرایط کنونی صد رد صدً متوجه شدید که چیزهای بدون پول چه حس نیکی دارند و اینکه در اینجا احتیاجی به کارت شناسایی ندارم سبب می‌گردد که به شدت از این پیشنهاد لذت ببرم.

لندینگ پیج دیدنی





:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: